Elikkäs, tässä tulee jouluinen osa, toiseksi pisin tähän mennessä! Nauttikaa, ja kommentoikaa!

1153814.jpg
Pian me jo saavuimmekin koulusta kotiin, Tommy kokeesta seiskalla...
1153815.jpg
...Sammy ysillä...
1153817.jpg
...minä ysillä myös...
1153818.jpg
...ja Rachel kasilla.No, kaikkea ei voi saada, ja kun Rachel kerran on kaunis ja rikas, ei hän kenties ole kovin fiksu.Bussikuski häippäsi nopeasti.Emme kai me niin outoja ole?
1154509.jpg
Kun saavuin sisään, tunsin jonkin kanelisen tuoksun nenässäni.Pipareita,nam!
Se oli isöäitini yllätys, ihanaa! Kiitin häntä, mutta kysyin, miksi pipareita tulee niin paljon, vaikka hän ei niitä syö meidän perheessämme.
1154510.jpg
''Äläs nyt hupsuttele, tyttökulta, etkös sinä aiokkaan mennä niille Rachelin nyyttäri-pyjamabile-juhliin, vaikka lupasit sen hänelle?'' Mummini naurahti ja jatkoi leipomista.
Rachelin nyyttärit! Hyvä etten ollut unohtanut.Kiitin mummia taas ja menin huoneeseeni.
1154511.jpg
''Hei, säilöisitkös nämä piparit, jotta ne pysyvät iltaan asti hyvinä, minulla on niin paljon tekemistä.'' hän huusi perääni, ja kun olin laittanut piparit jääkaappiin (ja raivannut sinne tilaa ainakin puoli tuntia) menin takaisin huoneeseeni, missä Tommy oli.
1154512.jpg
(Anteeksi rakennustila)
Taas tuo outo nainen käveli pihallamme.Mitä asiaa hänellä oikein saattoi olla, ja miksi hän kävelisi tänne peräkylään kymmeniä kilometrejä?
1154513.jpg
''Aiotko tulla illalla juhliin?'' kysäisin ohimennen Tommylta, kun juttelimme.Hän rupesi änkyttämään: ''N-no en mä tiiä, kun siis kun minä j-ja Rachel ei olla n-niin hyviä kavereita.'' sitten hän sanoi kovemmalla ja lujemmalla äänellä: ''Mut tuleeko Sammykin?'' ''Tietysti'' minä vastasin. ''No sitten mä tulen'' Tommy totesi nopeasti ja lujasti.
1154514.jpg
(ei kertojaa)
Rachel kuuli oven kolahduksen ja näki tutun hahmon oviaukossa.Vain hiukset olivat muuttuneet.Isä oli tullut.
''Isä! Tulitko sinä takaisin?'' kysyi Rachel ilosta nauraen.''Ei, en tullut.Tulin vain hakemaan tavarani.'' Elias kuiskasi, ja Rachelin ilme muuttui surulliseksi.
1154515.jpg
''Voitko antaa isälle nyt edes yhden halauksen?'' Elias kysäisi ja Rachel halasi häntä vihaisena.Hänen isänsä ei sittenkään välittänyt hänestä.Ei tipan tippaa.
1154528.jpg
''Tässä, tiesin että tulet hakemaan niitä.'' Rachel totesi ja tyrkkäsi laatikon isälleen.Sitten hän työnsi isä-raukan ulos, paiskasi oven kiinni ja jäi sisälle itkemään.
1154529.jpg
(kertojana Emma)
Myöhemmin juhlat alkoivat.Rachel oli lukemassa kirjaa, kun tulin sisään.Istahdin sohvalle ja Rachel vei kirjan pois.Kumpikaan ei sanonut mitään.Tommy oli tullut ennen minua, ja jättänyt suklaalootan pöydälle.Nyt hän oli käymässä kotonaan.
1154531.jpg
Rachel päätti jo avata suklaan.Se oli kuulemma parasta, mitä kaupasta saa.
1154533.jpg
Ilta oli jo pimennyt, kun Tommy saapui takaisin.Hänellä oli aika myrtsi ilme, mutta en tiennyt miksi.Ihan tyhmää, hän mutisi.Kun kysyin, mikä, hän ei vastannut.
1154535.jpg
Vielä myöhemmin saapui Sammy, joka oli tosi iloisen näköinen.Ja kun hän saapui, minäkin olin.Olinkohan vähän ihastunut?
1154537.jpg
Sitten, kun jaoimme lahjat, sain Tommylta kukkia.Outoa, mutta yritin hymyillä.
1154539.jpg
Rachelilta sain hänen neljänneksi parasta hajuvettään ja huulikiillon...
1154540.jpg
...Ja Sammylta sain pari tosi hyvää tietokirjaa, joita olinkin toivonut.Hänelle minä annoin yhden mega-super-hyper-mahtavan kirjailijan kirjoittaman fantasiakirjan.
1154543.jpg
Hän rupesi yhdessä vaiheessa kehumaan kouluamme, ja hän piti samoista aineista kuin minäkin, luonnotieteestä, äidinkielestä ja matematiikasta.Tommy jurotti ja kysyi, miksi he olivat muuttaneet tänne, tai ylipäätään muuttaneet.
1154544.jpg
''Ei sillä ole väliä, mutta sillä on, että kannattaa yrittää pysyä hereillä koko yö, sillä entäs jos joulupukki saapuu?'' Hän totesi salaperäisesti.
1154545.jpg
Minä halasin häntä, kun hän kertoi, että olin hänestä luokan kivoin tyttö, tai koko koulun, ja taisin vähän punastuakkin.
1154546.jpg
Myöhemmin Tommy kutsui minut käytävään, ja pyysi lähemmäs.Me seisoimme mistelin alla...
1154547.jpg
''Ei!'' Minä kiljaisin ja vedin itseäni kauemmas.Hän oli yrittänyt pussata minua.Juoksin Rachelin huoneeseen ja istahdin sohavlle pelästyneenä.En tiennyt minne Tommy oli jäänyt.
1154548.jpg
Samassa paikalle ilmestyi Joulupukki, oiva ukki, Klaus nimeltään.Rachel kiljaisi, mutta Pukki sen kuin hohotti.
1154549.jpg
Kun Joulupukki oli jättänyt lahjat, Sammy rupesi kertomaan juttua siitä, kun hän ja hänen äitinsä olivat matkustaneen lentokoneella Amerikkaan, New Yorkiin ja asuneet siellä vuoden.Minä ja Rachel kuuntelimme kiinnostuneina, kun Tommy taas jurotti.
1154551.jpg
Kukaan ei uskaltanut lähestyä joulupukkia, ennen kuin Sammy meni ja halasi häntä.Minä ja Rachel ihmettelimme ääneen hänen uskallustaan, mutta hän oli tosi vaatimaton.
1154552.jpg
Myöhemmin kun kaikki muut olivat menneet, minä ja Sammy seisoimme mistelin alla.Asetin käteni hänen käsilleen, ja hän antoi minulle suukon.Punastuin, ihan varmasti, ja lähdin kotiin.
1154559.jpg
Kun menin nukkumaan, hymy kareili edelleen huulillani.Päivä oli päättynyt ihanasti.

Ekstra: Mutta entä Elias ja Elisa?
Tässä extrassa seurataan Elisan ja Eliaksen elämää.
1154560.jpg
Pian oli
aika sen, kun Elias kosi muuttunutta Elisaa...
1154561.jpg
...muttei valitettavasti onnistunut.
1154566.jpg
Vaan muutaman serenadin ja balladin jälkeen...

1154567.jpg
...oli tiukka ja määrätietoinen Elisakin sulaa vahaa.
1154569.jpg
Uusi yritys toden sanoo....
1154570.jpg
...ja leveä, onnellinen hymy kaiken kertoo.
1154572.jpg
Ja sitten puhutaan politiikka, mikä onkin maailman romanttisin aihe, mutta täytyy olla kihlatulle mieliksi.

Tässä tämä osa, toivon että edes joku viitsii kommentoida!